Bankaların 2018 Yılındaki Hesap İşletim Ücretleri

bankaların hesap işletim ücretleriKullanılan banka hesaplarında, kimi zaman yıllık kimi zaman ise aylık olarak bankalar tarafından hesap işletim ücreti tahsil edilmektedir.
Kişiler seçtikleri bankaya göre farklı ücretler ödeyeceği gibi, hesap işletim ücreti almayan bankalara başvuruda bulunarak bu ücreti ödemekten de kurtulmuş olabilirler.
Şuan en çok tercih edilen ve herhangi bir hesap işletim ücreti bulunmayan bankaya baktığımızda, QNB Finansbank’ın Enpara isimli hizmeti karşımıza çıkmaktadır.

2018 Yılı Hesap İşletim Ücretleri Ne Kadar?

Ülkemizde en çok tercih edilen bankaların 2018 yılı hesap işletim ücretleri aşağıdaki gibidir.
  • QNB Finansbank: 153 TL
  • Garanti Bankası: 150 TL
  • Denizbank: 137 TL
  • Ziraat Bankası: 80 TL
  • Odeabank: 88 TL
  • Vakıfbank: 96 TL

Bu ücretler, kişilerin banka hesaplarından aydan aya, yılda bir kez ya da farklı periyotlarda otomatik olarak tahsil edilecektir.

Hesap İşletim Ücreti Geri Alınabilir Mi?

Hesap işletim ücreti konusunda geçtiğimiz dönemlerde bazı yasal adımlar atılmıştır. Bu gelişmeler neticesinde de kişilerin geriye dönük olarak 10 yıl içerisinde kesilmiş hesap işletim ücretlerini geri alması mümkündür.
 Bunun için bankaya başvurulması gerekmektedir. Dilekçenizi yazarak, sizler de kesilen tutarları toplu bir şekilde geri alabilirsiniz.

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar Hangileri?

2018 yılı hesap işletim ücretleri için hiçbir beklentisi olmayan bankalar ve hizmetlerini aşağıdaki gibi sıralayabiliriz.

  • QNB Finansbank – Enpara
  • ING Bank Turuncu Hesap
  • TEB Marifetli Hesap
  • Kuveyt Türk  Senin Bankan
Bankların bir diğer çıkardığı masraflar havale ve EFT masraflarıdır. Havale ve EFT Ücreti Almayan Bankalar hangileridir öğrenmek için yazımıza devam edebilirsiniz

Etiketler: 2018 yılı hesap işletim ücretleri, hesap işletim ücreti almayan bankalar. bankaların hesap ücretleri ne kadar,bankaların hesap işletim ücretleri ne kadar 2018,

0 Yorum "Bankaların 2018 Yılındaki Hesap İşletim Ücretleri"

Bankaların 2018 Yılındaki Hesap İşletim Ücretleri Adlı yazımıza lütfen konuyla ilgili cevap almak istediğini soruyu detaylı şekilde yazınız editörlerimiz aynı hassasiyet ile cevap verecektir.

Yorum Gönder